نیاز کیش
نیاز کیش

پیدا کردن بهترین هایپر مارکت

در هر شهری برای رفع نیازهای ضروری، جزء مهم‌ترین انتخاب‌‌هایی است که باید انجام دهیم. در این بین اگر به تازگی به شهری مهاجرت کرده باشیم، چون اطلاع زیادی از آن شهر نداریم، این کار سخت‌تر نیز خواهد بود.پیدا کردن هایپر مارکت خوب یکی از این نیازها می باشد .
جزیره کیش یکی از مناطق توریست پذیر و گردشگری معروف در ایران است و احتمالا با یک جستجوی ساده می‌توانید اطلاعات بسیار زیادی در مورد مناطق تفریحی و پاساژهای مهم آن به دست آورید؛ اما پیدا کردن بهترین سوپر مارکت در کیش، ممکن است چالش بزرگی برای شما به عنوان یک کیشوند باشد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم بهترین هایپرمارکت‌ های کیش را به شما معرفی کرده و درباره مزایا و معایب آن بیشتر صحبت کنیم.
ترتیب نام هایپرمارکت‌ها در این مطلب اتفاقی بوده و ارتباطی با کیفیت آن فروشگاه ندارد. اگر در مورد هر کدام از این مجموعه‌ها سوال یا نظری دارید، حتما در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

هایپر مارکت پاندا

نشانی: میدان هرمز – بلوار میرمهنا
هایپر مارکت پاندا یکی از بزرگترین هایپرهای کیش است. با توجه به ساعت کاری مجموعه یعنی 9 صبح الی 1 بامداد، شما در هر ساعت از روز می‌توانید به پاندا مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. در هایپر مارکت پاندا امکان خرید هر چیزی که فکر کنید، وجود دارد. شما می‌توانید انواع لباس، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، انواع ابزارآلات و هر چیز دیگری که نیاز دارید را از این فروشگاه تهیه کنید. قیمت اکثر محصولات نسبتا پایین است و شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از فروشگاه‌های دیگر، خرید خود را انجام دهید. البته دلیل اصلی قیمت پایین در پاندا، برندهای چینی است که در این فروشگاه فعالیت می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید محصولات برند را داشته باشید، احتمالا پاندا انتخاب‌های متنوعی را در اختیار شما قرار نخواهد داد. اما برای خرید سوغاتی یا کادو برای دوستان و خویشاوندان، هایپر مارکت پاندا متنوع‌ترین اجناس را پیش روی شما قرار خواهد داد.‌

هایپر مارکت مهران

نشانی: خیابان مازندران – خیابان الوند
اگر کارمند هستید و فرصت چندانی برای خرید مواد غذایی ندارید، بهترین گزینه برای شما هایپر مارکت مهران است. در سوپرمارکت مهران می‌توانید هر نوع مواد غذایی را با قیمتی بسیار مناسب و معقول پیدا کنید. یکی از نقاط قوت این فروشگاه این است که نیاز به صحبت کردن با کارمندان و فروشندگان فروشگاه برای پرسیدن قیمت هر محصول ندارید. چون قیمت هر محصول به صورت روزانه محاسبه شده و بر روی بسته بندی آن درج می‌گردد. بنابراین می‌توانید با یک نگاه از قیمت محصول اطلاع پیدا کنید. اگر اهل خرید مواد غذایی آماده هستید، هایپر مارکت مهران غذاهای آماده را به صورت پک شده پیش روی شما قرار داده است. همچنین این هایپرمارکت دارای پیک خصوصی بوده و می‌تواند خریدهای شما را در گرمای طاقت‌فرسای جزیره کیش به درب منزلتان بیاورد. با خرید از سوپرمارکت مهران، همه مایحتاج روزانه خود را با بهترین قیمت و فقط با یک تماس تلفنی تهیه خواهید کرد. یک تماس می‌توانید هر آنچیزی که نیاز دارید را درب منزل تحویل بگیرید. بر اساس نظرات ثبت شده در گوگل مپ، هایپر مارکت مهران یکی از بهترین مارکت‌های موجود در خیابان الوند به شمار می‌رود.

هایپر مارکت میتا

آدرس: خیابان خراسان – خیابان عارف
اگر از ساکنین کیش بپرسید بهترین سوپرمارکت کیش کدام است؟ قطعا هایپر مارکت میتا را معرفی خواهند کرد. علت آن هم این است که شما در میتا می‌توانید انواع سبزیجات، غذای آماده، میوه، نوشیدنی و حتی عروسک و اقلام پلاستیکی مورد نیازتان را پیدا کنید. در واقع اصلا نیاز نیست که برای خریدهای متنوع خود به مغازه یا سوپر مارکت دیگری مراجعه کنید. یکی از نقاط قوت این فروشگاه، وجود اقلام وارداتی به ویژه انواع شکلات خارجی است و شما می‌توانید انواع برندهای شکلات در دنیا را با قیمتی بسیار معقول از هایپرمارکت میتا تهیه کنید. ولی مهم‌ترین مزیت خرید از فروشگاه میتا فقط اقلام متنوع و اورجینال آن نیست؛ بلکه این هایپر مارکت به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان خرید از آن در هر ساعت از شبانه‌روز وجود دارد. نگران نباشید. اگر حوصله خارج شدن از خانه را ندارید، فقط لازم است تلفن را برداشته و با فروشگاه تماس بگیرید تا خرید شما با پیک فروشگاه و در اسرع وقت درب منزل ارسال شود.

هایپر مارکت پرلا

آدرس: بلوار تهران – خیابان برج صدف
بهترین مکان برای خریدهای خانوادگی در کیش، قطعا سوپر مارکت پرلا است. پرسنل هایپرمارکت پرلا بسیار خوش اخلاق بوده و برای مشتریان خود اهمیت زیادی قائل هستند. اگر برای خرید کالایی نیاز به کمک داشته باشید، پرسنل خوش خلق پرلا شما را راهنمایی خواهند کرد. تقریبا قیمت تمام محصولات عرضه شده در سوپرمارکت پرلا، مناسب است؛ اما اگر قصد دارید همراه با خرید خود میوه و سبزیجات نیز تهیه کنید، ممکن است با قیمت‌هایی بالاتر از سایر سوپرمارکت‌ها مواجه شوید. خوشبختانه مدیران هایپرمارکت پرلا، به فکر گرسنگی مشتریان خود بوده و داخل مجموعه یک فودکورت قرار داده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد که بعد یا قبل از خرید خود بتوانید وعده غذایی خود را نیز در این محل میل کنید.
پیشنهاد ما به شما برای انتخاب غذا در فودکورت هایپرمارکت پرلا، برگر و استیک آن است که کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین اگر به قهوه و نسکافه علاقه دارید، پرلا برنامه ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است. شما به بهترین برندهای قهوه دنیا با بهترین قیمت‌ها در این فروشگاه دسترسی خواهید داشت. اگر با خودروی شخصی می‌خواهید به پرلا مراجعه کنید، خیالتان از بابت پارکینگ راحت باشد. هیچ مشکلی در زمان پارک خودرو نخواهید داشت؛ ولی اگر اتوموبیل شخصی ندارید، ممکن است کمی برای پیدا کردن تاکسی معطل شوید. در نهایت متاسفانه هایپرمارکت پرلا، صندوق‌های بسیار کمی دارد و ممکن است در زمان تسویه حساب مدتی در صف معطل شوید. اما اطمینان داشته باشید که رفتار محترمانه پرسنل در زمان تسویه، خستگی این معطلی را رفع خواهد کرد.

هایپر مارکت شهرزاد

آدرس: خیابان غروب کیش – خیابان کاج
آخرین و بهترین هایپر مارکت کیش، هایپر مارکت شهرزاد است. البته بر اساس تعاریف استاندارد، شهرزاد بیشتر سوپرمارکتی بزرگ محسوب می‌شود تا یک هایپر مارکت؛ ولی ویژگی‌های جالب این فروشگاه، ما را مجاب کرد تا شهرزاد را هم در لیست بهترین‌ سوپرمارکت های کیش قرار دهیم. به جرات می‌توان گفت که هایپر مارکت شهرزاد یکی از شیک‌ترین هایپرمارکت‌های کیش محسوب می‌شود. به محض ورود به این فروشگاه، قفسه‌های تمیز و مرتب فروشگاه توجه شما را به خود جلب کرده و با احساس آرامش می‌توانید خرید خود را آغاز کنید.
یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای کسانی که عاشق انواع سس هستند، سوپرمارکت شهرزاد است. فقط هایپرمارکت شهرزاد می‌تواند انواع سس‌های وارداتی با بهترین قیمت‌ را در اختیار شما قرار دهد. یکی از نقاط قوت اصلی شهرزاد، داشتن سرویس ارسال رایگان است. پس اگر حوصله یا فرصت بیرون رفتن از خانه را ندارید، با یک تماس تلفنی تمام اقلام مورد نیاز خود را درب منزل و به صورت رایگان تحویل بگیرید. اگرچه قیمت برخی محصولات کمی گران‌تر از دیگر سوپرمارکت‌های کیش است، ولی شما می‌توانید همه اقلام مورد احتیاج خود را، بدون اینکه نیاز باشد به مغازه دیگری بروید، از هایپرمارکت شهرزاد خریداری کنید.

سخن نهایی

همه تلاش ما از نگارش این مطلب، ارائه اطلاعات صادقانه و مفید درباره بهترین هایپرمارکت های کیش بوده است و امیدواریم در این هدف، موفق بوده باشیم. البته سپاس‌گزار خواهیم شد که اگر شما اطلاعات بیشتری از هر کدام از این فروشگاه‌ها دارید، برای ما نظر بگذارید. قطعا نظرات شما به کیفیت این مطلب و کمک به اهالی کیش کمک زیادی خواهد کرد. همچنین اگر فروشگاه دیگری را می‌شناسید که مزیتی برای خریداران دارد، آن را هم به ما و هم به خوانندگان این مطلب معرفی کنید.

نیاز کیش امکان ثبت آگهی بصورت رایگان

دانلود نسخه اندروید نیاز کیش از برنامه بازار

دانلود نسخه ی ios از اپ استور سیبجو

هایپر مارکت

هایپر مارکت پاندا

هایپر مارکت مهران

هیپر مارکت میتا

هایپر مارکت پرلا

هیپر مارکت شهرزاد

سخن نهایی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. محمدرضا
    محمدرضا ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ پاسخ

    من تازه اومدم کیش و این مطلب خیلی خوب بود. ما چون نزدیک به پرلا بودیم، از اونجا خرید کردیم که دقیقا همین چیزایی که نوشته بودین رو من تایید می کنم.
    دستتون درد نکنه بابت این معرفی.
    منتظر مطالب بعدی تون هستم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *