نیاز کیش
نیاز کیش

با انتخاب هر کدام از آگهی‌ها بر روی وبسایت یا اپلیکیشن نیاز کیش ، صفحه ی اختصاصی مربوط به آن آگهی باز خواهد شد که شامل جزییات بیشتری در رابطه با آگهی می باشد . این صفحه دارای امکاناتی میباشد که به آن ها میپردازیم :

همانطور که در دو تصویر زیر مشاهده میفرمایید . هر صفحه آگهی شامل : عنوان د توضیحات ، نشان کردن ، اشتراک آگهی ، کد آگهی ، قیمت ، ویژگیهای دسته بندی ، محله ها ، تصاویر (در صورت داشتن تصویر‌) ،اطلاعات تماس ، دیدگاه ها ، آگهی های مشابه و بنر تبلیغاتی می باشد :

 

ads page

ads page2

گاهی ممکن است یک آگهی را ببینید که از نظرتان ارزشمند باشد، اما در آن لحظه به هر دلیلی (مثلا بدموقع بودن) نخواهید با آگهی‌دهنده تماس بگیرید، یا این که قصد داشته باشید برای مقایسه با آگهی‌های دیگر آن را ذخیره کنید. برای این کار، شما می‌توانید آگهی مورد نظر را نشان کنید تا در زمانی که مایل بودید، به راحتی آن آگهی را بیابید.

برای نشان کردن آگهی، کافی است دکمه نشان کردن (علامت نشان در بالا سمت راست ) را انتخاب کنید تا با مشکی شدن رنگ این علامت، آگهی شما نشان شود.

نشان

در بالا سمت راست کنار گزینه ی نشان ، گزینه ی دیگری وجود دارد که در جهت به اشتراک گذاشتن آگهی برای شخصی دیگر استفاده میشود و از این طریق میتوانید آگهی را بوسیه ی اپلیکیشن های موجود به اشتراک بگذارید .ads page6

همانطور که در تصواویر زیر مشاهده میکنید . امکان ثبت نظز در رابطه با آگهی و ثبت امتیاز برای آن را دارید و از این جهت افراد بعدی را در انتخاب بهتر راهنمایی می نمایید همچنین فروشنده کالا یا خدمات به دلیل وجود این گزینه در نیاز کیش ، سعی میکند بهترین پاسخگویی و صداقت در رابطه با آگهی را ارائه دهد . زیرا امتیازات پایین ممکن است باعث شود که حساب وی مسدود شود .

 

adspage8ads page7

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *