نیاز کیش

تنظیمات من

تنظیمات من

۲۰ تیر ۱۴۰۱ 334 بازدید
نیاز کیش
تنظیمات من

تنظیمات من

نیاز کیش ، بازار نیازمندیهای آنلاین کیش

در قسمت تنظیمات من امکاناتی مثل  : اطلاعات کاربری ، سوابق پرداخت وآگهی های من ، وبلاگ ، انتخاب شهر ، پشتیبانی و نشان شده ها وجود دارد که طریق ی دسترسی به این منو برای پلتفرمهای مختلف متفاوت می باشد .

در نوار پایینی اپلیکیشن اندرویدی نیاز کیش ، از سمت چپ اولین گزینه منوی مربوط به تنظیمات من می باشد که امکاناتی مثل : اطلاعات کاربری ، سوابق پرداخت وآگهی های من ، وبلاگ ، انتخاب شهر ، پشتیبانی ، نشان شده ها ، قوانین ، درباره ما و تبلیغات نیاز کیش می باشد . همچنین آیکون دسترسی به شبکه های اجتماعی نیاز کیش هم در این صفحه موجود می باشد .

ads9

در وبسایت این منو در قسمت بالا سمت راست جایی که نام کاربری شما مشاهده می شود وجود دارد و در آن گزینه هایی مثل : آگهی های من ، علاقه مندیها ( نشان شده ها ) ، پرداخت های من ، اطلاعات کاربری و نمایش پروفایل وجود دارد .

در این قسمت می توانید آگهی هایی که شما ثبت کرده اید را مشاهده بفرمایید . این گزینه از قسمت تنظیمات من قابل مشاهده می باشد . در قسمت آگهی های من میتوانید  آگهی را حذف یا ویرایش نمایید و همچنین میتوانید آن را ا رتقا رهید . امکان مشاهده ی تعداد بازدیدکنندگان هم وجود دارد .

تنظیمات من

نیاز کیش ، بازار نیازمندیهای آنلاین کیش

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *