نیاز کیش
نیاز کیش

برای ثبت آگهی در نیاز کیش ، کافیست دکمه “ثبت آگهی” در قسمت پایین و وسط صفحه برنامه اندرویدی نیاز کیش و یا باکس قرمز “ثبت رایگان آگهی” در قسمت بالا و چپ صفحه وبسایت نیاز کیش را انتخاب کنید تا وارد مراحل ثبت آگهی در نیاز کیش شوید. مراحل ثبت آگهی در ادامه به صورت قدم به قدم توضیح داده شده‌اند.

در اولین قدم شما باید دسته بندی مناسب کالای خود را از بین دسته بندیهای موجود انتخاب نمایید . بعد از انتخاب دسته بندیهای اصلی ، نوبت به انتخاب زیر دسته ی مناسب میرسد . انتخاب دقیق دسته بندی مربوط به کالای خود ، باعث می شود راحت تر کالای خود را به معرض نمایش برای خریداران قرار دهید . در صورتی که دسته ی مورد نظر خود را یافت نکرده اید می توانید از طریق گزینه ی تماس با ما در سایت و اپلیکیشن نیاز کیش آن را به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت دسته بندی مورد نظر را در لیست قرار دهیم . البته از زیر دسته ی متفرقه هم میتوانید آگهی خود را ثبت نمایید .

در مرحله ی دوم شما باید عنوانی برای آگهی خود انتخاب نمایید . مثلا : اجاره واحد دوخواب . یا هر عنوانی که به نظر شما باعث جلب توجه بیننده میشود . زیرا بیینده عنوان را مشهاده میکند و بعد از وارد شدن به آگهی میتواند جزییات کامل را مشاهده کند . پس انتخاب عنوان مناسب برای آگهی به شدت ضروری میباشد .

تمامی توضیحات مربوط به کالای خود را دقیق وارد نمایید . هر توضیحی که در روند فروش کالای شما مناسب میباشد . باید به گونه ای توضیحات را اعلام نمایید که جای هیچ سوالی برای بیننده نباشد و فقط زمانی با شما تماس بگیرد که حتما کالای شما را جهت خرید انتخاب کرده است . البته نباید خلاف واقعیت ، توضیحی را ثبت نمایید چرا که این عمل جرم و کلاهبرداری محسوب میشود و مسئولیت و عواقب  آن به عهده ی شخص شماست .

همانطور که اطلاع دارید نیاز کیش مخصوص جزیره کیش می باشد و شهر های دیگر غیر فعال می باشند . البته اگر کاربران درخواست اضافه کردن شرهای دیگر را داشته باشند امکان دارد در آینده شهرهای دیگر هم به نیاز کیش افزوده شود . شما فقط امکان انتخاب محله را دارید . محله هایی که به نظر شما مورد نیاز میباشد و در لیست موجود نمیباشد را میتوانید از صفحه ی تماس با ما اطلاع دهید و در اسرع وقت نسبت به آپدیت لیست اقدام خواهیم کرد .

در این مرحله شما باید تصاویر مربوط به کالای خود را از طریق گزینه ی افزودن عکس ، آپلود نمایید . دقت داشته باشید که عکس مناسب از کالا و از جهات مختلف کمک بسیاری به فروش هر چه راحتتر کالای شما می کند .شما حتی میتوانید بعد از آپلود عکس را زوم و یا کراپ نمایید و بعد آن را اضافه نمایید .

در این مرحله در صورتیکه کالای شما دارای قیمت میباشد ، باید قیمت آن را درج نمایید . در صورتیکه قیمتی برای آن ثبت نکنید قیمت توافقی برای آگهی شما ثبت خواهد شد .

در دسته بندی اجاره مسکن ، فعلا مشکلاتی وجود دارد و احتمالا تا 10 مرداد ماه سال 1401 نسبت به رفع و آپدیت آن اقدام خواهیم کرد . در حال حاضر شما باید در قسمت قیمت مبلغ رهن را قرار دهید و در قسمت مبلغ اجاره هم قیمت خود را ثبت نمایید . البته در قسمت آگهی ها فقط مبلغ رهن ثبت خواهد شد و بیننده باید آگهی را باز کند تا بتواند مبلغ اجاره را مشاهده فرماید . این مشکل بزرگیست که حتما حداکثر تا تاریخ اعلام شده نسبت به رفع این مشکل اقدام خواهیم کرد .

در این مرحله باید ویژگی هایی که برای بعضی دسته بندی ها وجود دارد را انتخاب نمایید تا خریدار اطلاعات دقیقتری نسبت به کالای شما داشته باشد . مثلا در دسته ی فروش مسکن می توانید تعداد اتاق ، متراژ ، طبقه و … را از ویژگیها انتخاب نمایید . برای پیشرفت هرچه بهتر برنامه و افزایش خدمات بهتر به شما عزیزان لطفا ویژگی هایی که برای نوع خاصی از دسته بندی مور د نیاز است را از طریق برگه ی تماس با ما اطلاع دهید تا آپدیتها را هر چه سریعتر انجام دهیم . 

بعد از ثبت ویژگیها دکمه ی ثبت آگی را انتخاب نمایید .

آگهی شما بعد از ثبت توسط کارشناسان ما بازدید خواهد شد در صورت نبود مشکل ، آگهی شما تایید و ارسال خواهد شد .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *